Receptionen är det första våra medlemmar möter, därför är personalen bakom disken klubbens ansikte utåt. Vi tror att alla vill bli sedda och ett första "hej" är en självklarhet. Vår receptionspersonal präglas av säljande, positiva och glada människor. Social kompetens är ett måste för att ge våra medlemmar bästa tänkbara upplevelse. Tjänsten består av två delar, att serva våra befintliga medlemmar och att få fler att vilja komma in i gemenskapen, teckna avtal eller köpa ett träningskort.
Arbetsplats och kultur
Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra träningsanläggningar.
Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen.
Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv.